De mult nu ne mai este rușine cu

expertiza noastră multidisciplinarĂ

După 18 ani de experiență în creșterea companiilor cu care am lucrat, am ajuns la concluzia că Strategica este un laborator de Inovații de produse și servicii și că un antreprenor care râvnește după performanță își va dori întotdeauna să exceleze în una dintre cele trei domenii care îl vor ajuta să își atingă scopul propus:

Pornind de pe cele trei paliere, Strategica își propune să răspundă la cele mai arzătoare întrebări care pun bețe în roate dezvoltării unui business și să îi învețe pe antreprenori cum să își atingă scopul mai repede, mai bine, mai productiv din postura unui Laborator de Inovații de produse și servicii.

Vânzarea și marketingul se mulează după nevoile clienților, nu invers

O companie sănătoasă ia în fiecare secundă decizii care vor avea un impact pozitiv asupra vânzărilor. Un business care vrea să crească nu se odihnește niciodată atunci când vine vorba de relaționat cu potențiali clienți. Acțiunile de marketing care vor face o companie să crească nu vor rupe ușa la ora 17:00, ci din contră, ele vor trebui poziționate în așa fel încât să țină pasul cu nevoile clienților tăi. Cele mai bune soluții care te vor ajuta să urci pe muntele succesului sunt cele care răspund cel mai bine la feedback-ul oferit de cei care ar vrea să îți consume produsul sau serviciul, dar încă nu au auzit de tine.

Un brand
nu e un logo

O companie sănătoasă este una care reușește să insufle încredere printr-un brand puternic, un brand în jurul căruia plutește admirația clienților și a angajaților companiei.

Frica de inovație nu are ce căuta în companiile puternice

O companie sănătoasă nu se poticnește și nu refuză ustensilele moderne care ar putea să o ajute să crească mai ușor și mai repede. În același timp, nu refuză nici ustensilele tradiționale dacă ele se dovedesc a fi mai de impact. Un antreprenor implicat va renunța repede la softul acela vechi de 10 ani, dacă pe piață tocmai a apărut unul nou ce îl poate ajuta să fie mai productiv. Frica de inovație pragmatică nu are loc la masa celor care vor să fie lideri absoluți în domeniile în care activează.