Dacă ne alegi pe noi, uite ce se va întâmpla:

Putem doar să estimăm un cadru general care să te liniștească (de fapt, totul e de la caz la ca)

Intake

(analiza tuturor detaliilor pe care ni le poți oferi în legătură cu situația în care te afli). Vrem să aflăm cifre, anatomia portofoliului de clienți, pe tipologii, pe procent din cifra de afaceri, detalii de operațiuni, probleme, personal, tot ce avem nevoie ca să înțelegem de unde să începem.

Definirea resuscitatorului

De obicei este o abordare nouă sau o repoziționare a unui produs sau serviciu care va permite revitalizarea vânzărilor în cel mai scurt timp. În loc să demolăm tot ce s-a făcut și să pierdem timp prin inactivitate, modul nostru de abordare este acela de a crea o paralelă independentă care să se încadreze perfect în fluxul operațional deja existent. Resuscitatorul este și un test de colaborare care, în caz de eșec (puțin probabil) ne permite să ne dăm seama dacă suntem compatibili ca și parteneri. Ce facem mai exact, este să creăm un microunivers/laborator de inovație în baza căruia vom transforma ulterior compania, folosindu-ne de toate atuurile ei.

Ramificarea efectelor resuscitatorului în întreaga companie

Acesta este un document care afișează pe etape modul de transformare al companiei, pe măsură ce efectele resuscitatorului își demonstrează viabilitatea în vânzări (ca instrument de măsurare absolut).

Asistență în implementarea și execuția strategiilor

Fie prin echipa noastră proprie, fie prin gestionarea colaboratorilor tăi externi, ne vom asigura că lucrurile se întâmplă conform planului și bugetului convenit. Principiul nostru de lucru este să testăm cât mai mult la cost mic, iar când testele confirmă, să scalăm totul rapid și fără a produce dereglări în companie (fără dureri de creștere).