Marketing și vânzări

ce vei face ca să îți crești profitul

Care sunt acțiunile de marketing care pot să aducă cel mai mare impact pozitiv asupra vânzărilor mele?

Metodele de promovare disponibile astăzi pot deveni o gaură neagră care să consume inutil banii companiei. Ce funcționa acum patru luni pe Facebook, astăzi are un randament extrem de scăzut. Colac peste pupăză, așteptările clienților sunt din ce în ce mai mari, iar competiția, din ce în ce mai acerbă. Companiile au nevoie ca marketingul pe care îl execută  să facă mai mult și mai bine pentru afacerile lor.

Ne antrenăm continuu, de peste 10 ani, să nu cădem în capcana de a ne mulțumi doar cu succesele lunii trecute. Am înțeles că este nevoie să ne reinventăm constant strategiile de marketing și vânzări, și de a îmbrățișa informațiile venite dinspre consumator. Unul dintre secretele noastre este abordarea multidisciplinară cu scopul declarat de a crește compania pentru care lucrăm.

Vom folosi și fluturași, dar și o aplicație mobilă cu acțiuni de geolocație. Vom sugera și o campanie radio, dar și o campanie pe TikTok dacă asta face mai relevantă și mai de impact investiția noastră.

Strategica te va ajuta să îți transformi afacerea printr-un set de acțiuni clare și, mai ales, proiectate înspre creșterea vânzărilor.

Iar pentru asta, vom asculta cu atenție ce spune piața, îți vom crește cota de piață, vom potența loialitatea și valoarea clienților tăi în cadrul companiei. Armele noastre vor fi identificarea și mai exactă a celor care au nevoie de compania ta.

Vom testa și învăța extrem de rapid formulele care declanșează rezultatele dorite și, mai ales, îți vom demonstra în fiecare săptămână că marketingul tău este unul modern, „din viitor”.

Problemele pe care le rezolvăm:

Cum pot să mă asigur că marketingul meu lucrează în favoarea mea și nu doar îmi consumă banii?

Cum ar trebui să îmi ajustez prioritățile de marketing, astfel încât ele să deservească nevoia mea de creștere?

Care trebuie să fie anatomia acțiunilor mele de marketing săptămânale, astfel încât să îmi îndeplinesc țelurile economice?

Cum pot să transmit emoțiile corecte, necesare pentru a declanșa încrederea clienților, astfel încât ei să mă cumpere și, mai ales, să mă recumpere?