Inovație pragmatică

cum rămâi tot timpul cu un pas înaintea competiției

Ce e nevoie să pregătesc pentru a ajunge sau a-mi păstra poziția de lider absolut în domeniul în care activez?

Unul dintre avantajele faptului că în decursul ultimilor 19 ani am lucrat cu clienți din peste 45 de industrii este faptul că strategiile noastre se intersectează multidisciplinar și ne permit să identificăm oportunități de inovație acolo unde altora le este imposibil să înțeleagă potențialul afacerilor respective.

Atributul de pragmatism ne face cu atât mai speciali, pentru că acțiunile noastre de marketing ne-au deslușit secretul colaborărilor îndelungate cu partenerii noștri: obținerea rezultatelor care contează pentru afaceri. Pentru noi, inovația nu este un exercițiu de dat cu păreri creative, simpatice, drăguțe și amuzante.

Pentru noi, inovația este exercițiul de proiectare a viitorului materializat în crearea de performanță absolută, la nivel mondial. Cea mai potrivită atitudine care ne stimulează din partea partenerilor noștri este acea atitudine „arogantă” de visător la „dominație mondială”.

Pare exagerat, dar pentru noi, acea zicală de „fake it until you make it” (n.r. „dă-te mare până-ți iese”) este un potențiator extrem de productiv în a nu ne lăsa surprinși de un posibil succes exagerat.

Pentru noi, cel mai mare pericol nu este eșecul, ci faptul că nu am fi pregătiți împreună cu partenerii noștri de succesul „nebuniilor noastre”. Coșmarul nostru nu este că nu ne iese, ci că ne iese și că nu vom fi pregătiți ca și mentalitate să profităm de șansa oferită pentru a scala cum trebuie un astfel de context potrivit.

Problemele pe care le rezolvăm:

Care sunt direcțiile care îmi oferă cel mai mare potențial de inovare pentru compania mea?

Care ar fi reiterările produsului/serviciului meu, astfel încât experiența clienților cu el să fie una îmbunătățită?

Ce canale inovative de vânzare pot să abordez pentru a potența afacerea mea?

Care sunt soluțiile de implementare a ideilor de inovație găsite împreună?

Cum arată itinerariul meu de inovație pentru a ajunge lider mondial, chiar dacă eu am o fabrică în Săvădisla?