Salvăm afacerile bolnave de

COBIZ-20

virusul crizei financiare​

Hai să discutăm despre afacerea ta!

 

Vreau să primesc consultanță pentru:*
Marketing și vânzăriBrand developmentInovație pragmaticăActivitate Politică


Din păcate, se preconizează un nou tip de virus pentru companiile din toată lumea:

COBIZ-20

Este un virus al afacerilor care va aduce foarte multe falimente. Deja, vedem multe companii afectate, iar Statul, din păcate, nu te va putea ajuta. 

La fel ca și COVID-19 (virusul uman) acest virus nu are vaccin, dar are tratament. Nu e unul de masă, care să se potrivească tuturor companiilor, ci este unul care se face personalizat, de la caz la caz, de la industrie la industrie.

Primii infectați sunt cei care depindeau de prezența fizică a oamenilor. Distanțierea socială le-a închis ușilor celor mai inspirați sau care nu aveau nicio șansă.

Poate că afacerea ta e asimptomatică în acest moment, dar te asigur că vei fi afectat. Acum depinde doar de tine să iei măsurile potrivite din timp, să nu aștepți să vină „greul”.

Exact asta aveai nevoie, să îți zică cineva și de virusul ăsta.

Hai să discutăm despre afacerea ta!

Vreau să primesc consultanță pentru:*
Marketing și vânzăriBrand developmentInovație pragmaticăActivitate Politică


E posibil ca afacerea ta să fie bolnavă?

SIMPTOME

MANIFESTĂRI
ALE COMPANIEI

MANIFESTĂRI ALE COMPANIEI

* cât la sută dintre companiile bolnave de COBIZ-20 au acest simptom

Scăderea vânzărilor (vol)
74%
Absență clienți noi
74%
Comenzi anulate
67%
Probleme de cashflow
58%
Anulare model de biz
53%

INDICII DIN PARTEA ANTREPRENORULUI

* cât la sută dintre antreprenorii companiilor bolnave de COBIZ-20 au acest simptome

Insomnii și mai dese
84%
Accentuarea fricii de mâine
79%
Diminuarea economiilor
71%
Blocaj în a găsi soluții
66%
Considerarea „angajării”
58%

Hai să discutăm despre afacerea ta!

Vreau să primesc consultanță pentru:*
Marketing și vânzăriBrand developmentInovație pragmaticăActivitate Politică


Cine este cel mai în pericol?

GRUPE DE RISC

Companiile fără strategie de digitalizare

Companiile fără rezervă „de 6 luni”

Companiile fără idei de verticalizare

Companiile cu dependențe față de parteneri externi

Companiile fără campanii digitale integrate

Companiile dependente de interacțiunea directă cu clienții

Ce poți face?

MĂSURI DE PREVENȚIE

Este extrem de important să înțelegi că nu ești singur. Și dacă rămâi fără bani, vor exista oameni care te vor ajuta atâta timp cât nu devii… disperat.

Apelează la cei care au mai trecut prin situații similare. Noi avem o altă criză „în portofoliu” (cea din 2008). Această criză nu ne sperie.

Distanțiere corporatistă – evită spațiile aglomerate cu proști – „antreprenori” care vând măști sanitare de ieri, cei care caută să profite „bișnițărește” și ușor imoral (nu ilegal).

Trebuie să nu te transformi într-o stană de piatră. Trebuie să te „miști”, să nu stai să îți plângi de milă. Soluții există! Întotdeauna există.

Fii deschis să te reinventezi. Nu are niciun sens să îți plângi de milă, să te enervezi că „de ce ți se întâmplă ție asta”. Antreprenoriatul e o vocație, nu o obligație. 

Adu-ți aminte că în crize se nasc „cele mai” magnifice afaceri din lume. Criza e cel mai potent fertilizator pentru mintea antreprenorilor.
PROFITĂ!

Hai să discutăm despre afacerea ta!

Vreau să primesc consultanță pentru:*
Marketing și vânzăriBrand developmentInovație pragmaticăActivitate Politică


Cum te-ai putea vindeca?

TRATAMENTE POSIBILE

Brandicilină

Te-ar mira, dar acest medicament funcționează mai ales „pe criză”. Pune accent pe acele atribute care te fac special.

Innovatimol

Situația curentă este atât de diferită încât nu are sens să te uiți în trecut pentru soluții. E timpul inovației absolute. 

Răbdacin

Dacă crezi că „vindecarea” apare de mâine, te înșeli. Înarmează-te cu răbdare și calm. 

Curajamol

Nu e momentul să ai o atitudine „safe”. Nici să ne sinucidem inutil, dar ideea e că e momenetul pentru… cojones, indiferent de gen.

Reglatin

Cea mai bună atitudine este acea de a regla lucrurile care există. Corectarea inventarului de instrumente și acțiuni. De aici pornim!

Succesotron

Sună „motivațional”? Nu este. Suntem cea mai pragmatică agenție din România. Orice problemă are o soluție, altfel nu ar mai fi o problemă.

Hai să discutăm despre afacerea ta!

Vreau să primesc consultanță pentru:*
Marketing și vânzăriBrand developmentInovație pragmaticăActivitate Politică