Cine este Strategica

Agenție cu ADN digital și pragmatism omni-channel

Strategica este o agenție a cărei ADN este derivat din lumea digitală și creativă.

Serviciile noastre de consultanță sunt inspirate din dorința de a oferi creștere afacerilor care ne devin partenere. Credem în transformarea atât a oamenilor care constituie afacerile pentru care lucrăm, dar mai ales a mentalității antreprenorilor ce ne oferă încrederea de a-și lăsa compania pe mâinile noastre.

Lumea de astăzi își cere un tribut tot mai persistent de adaptare la noi contexte extrem de speciale și nemaiîntâlnite. Companiile trebuie astfel, să se transforme continuu. Atât ca model de business, dar mai ales ca tehnologie. De mult nu mai este suficient doar să faci un produs „cinstit” la un preț potrivit.

Astăzi, antreprenorii trebuie să își dezvolte aptitudini care să gestioneze optim experiențele clienților cu produsele, cu compania și să se transforme în căutători permanenți de inovație (acea inovație care îmbunătățește performanța companiei).

Credem cu tărie că afacerile care vor reuși să treacă peste provocările lansate de mediul tot mai schimbător în care trăim, vor reinventa lumea. Iar fiecare sugestie cu care venim are scopul de a inova și de a-i ajuta pe clienții noștri să facă pași concreți spre succes.

Cei care ne-au ascultat au reușit să atragă sute de mii de clienți, profituri de milioane, să se repoziționeze drept lideri pe piețele pe care activează.

Strategica, în cifre:

7

milioane

de dolari în bugete de marketing administrate

500

de proiecte

la activ.

45

de industrii

în care am activat.

18

aplicații mobile

menite să lărgească orizontul serviciilor oferite de partenerii noștri

18

ani de experiență

pe piața din România și din SUA.

13

ani

cel mai vechi client al agenției.

Principiile care ne-au adus aici

Transparența

Vei știi în orice moment cât costă fiecare acțiune pe care ți-o propunem, unde se duc banii tăi și ce am obținut din investirea lor.

Anti-încarcerarea

Vrem să îți permitem să ne concediezi în 24 de ore fără ca activitatea ta să fie periclitată în vreun fel. Așa că întreaga implementare a strategiei noastre se va face în baza independenței tale operaționale. Asta nu înseamnă că îți vom da fișierele master pentru un banner pentru care ai plătit 25 de euro.

Parteneriatul

Faptul că ne plătești, asta nu înseamnă că executăm lucruri la comandă. Analizăm, te ascultăm și vom propune mereu cea mai bună soluție pentru compania ta și nu pentru persoana ta.

Regula celor două opțiuni:

Tu vei fi întotdeauna cel care va decide cursul de acțiune cel mai potrivit pentru tine. În calitate de consultanți și parteneri ai tăi, îți vom propune mereu cele mai bune două opțiuni care să se potrivească bugetului, contextului și urgenței insuflate. Nu trei, nu una, două! Că vorbim de mesaje creative, identități vizuale, slogane sau pâlnii de vânzare. Bine, acum chiar două blog posturi din care să alegi, nu vei primi. Dar vei primi două titluri.

Nu lucrăm cu proști.

Și aici nu ne referim la tine, pentru că deja ai trecut de filtrul nostru de partener. Aici ne referim la impunerea colaboratorilor din partea ta. Lucrăm doar în interesul tău și deci, bineînțeles că vom implementa strategiile noastre cu cine dorești tu, atâta timp cât acei colaboratori pot să execute totul la nivelul de calitate solicitat de noi. Cu alte cuvinte, nu ne batem joc nici de tine, nici de munca noastră.

Concediază-ne,
dacă nu performăm

Așa cum și noi te vom concedia dacă nu implementezi soluțiile agreate împreună. O dată ce am decis o treabă, ne așteptăm ca ea să fie literă de lege, contextualizând, bineînțeles, execuția ei la momentul respectiv.

Nu lucrăm cu experți în marketing.

Și aici ne referim la tine, din fericire. Dacă știi mai bine decât noi cum se fac lucrurile pentru că ai făcut un curs despre marketing digital (de exemplu), atunci nu suntem partenerii potriviți pentru tine. Nici tu nu ai timp să ne convingi, nici noi nu avem timp să îți explicăm.

Ne plac
banii.

Iar asta reflectă mai mult atitudinea noastră de business. Nu ne cere să îți dăm discount-uri. Nu ne cere gratuități mai ales pentru că vei primi și așa suficiente.

De ce existăm?

De prea multe ori Universul a făcut să ne întâlnim cu produse născute înaintea vremii lor. Atât de multe ori, încât am decis că nu e o întâmplare și că atragem cu precădere concepte dificile prin noutatea lor care necesită, în primul rând, un efort masiv de educare și creare a pieței.

Că vorbim de un super aliment cu proprietăți anticancer sau un sistem inovativ de profilare aproape instantanee a unei audiențe din punct de vedere psihologic, mereu am fost puși în ipostaza de a fi pionieri împreună cu partenerii noștri.

Existăm pentru că e datoria noastră să le permitem companiilor cu care lucrăm să se concentreze pe acele acțiuni în care sunt experte. Vrem să îl lăsăm pe Iuga să inoveze lactoserul său, Pe Russ să finiseze algoritmul de profilare, pe Ana să reconstruiască barul de dulciuri, pe Eugene să își perfecționeze stabilizatorul de baterii hibride și pe Raluca să reinventeze poveștile copilăriei.

Strategica este echipa de consultanți perfectă pentru experții cu produse sau servicii perfecte
(pentru că ei cred asta).

Suntem experți în strategie pentru experții ce cred în ei.

Încotro ne îndreptăm? 5 predicții:

1

Site-uri mobile first cu conținut adaptat dinamic la personalitatea utilizatorului, fără ca el să ridice vreun deget, să completeze vreun formular sau să apese vreun buton.

2

Magazine e-commerce realizate în realitate augmentată – stând pe bancă în parc, îți vei aduce aminte că vrei să îți cumperi o bluză și, prin lentila ta interactivă, îți vei proiecta magazinul virtual în fața ochilor, iar avatarul tău digital cu dimensiunile tale exacte, te va ajuta să probezi bluza perfectă.

3

Activități sportive cu narație de tipul „treasure hunt”. În loc să alergi de nebun în jurul parcului, lentila ta smart îți va proiecta o poveste care să te facă să alergi și să ajungi la destinație. Fie te va urmări un dinozaur, fie va trebui să salvezi prințesul din față de la Continental.

4

Civismul virtual. Orașele vor fi conduse în timp real prin aplicații care recompensează locuitorii fiecărei citadele pentru implicarea civică de care dau dovadă. Într-un sublim joc orășenesc, fiecare locuitor va avea parte de sarcini care să ajute orașul să se definească (plantează un copac, votează hotărârea x locală, alege ONG-ul potrivit, ajută la curățenia orașului).

5

Transfer cerebral  de cunoștințe. În următorii 15 ani, vom ajunge în punctul în care vom putea să ne inoculăm orice cunoștințe dorim, în decurs de câteva minute. În timp ce stăm la saună, bem un vin sau dormim, aplicații speciale vor introduce în mintea noastră yottabytes de informație. Vom putea citi cărți în câteva minute, vom învăța limbi străine într-o jumătate de oră, vom afla în câteva secunde cum se repară motorul la mașina noastră electrică.

Sunt previziuni realiste, iar realitatea nu poate fi ignorată. Tocmai de aceea, fiecare acțiune, propunere și decizie pe care o implementăm ia în calcul realitatea din viitor. Chiar dacă azi ți se va părea ciudat, peste două zile ne vei da dreptate.

Asta pentru că după zeci de ani de experiență, ne-am dezvoltat acea capacitate de a inova în modul potrivit, la momentul potrivit. E un drum alunecos, anevoios, dar care la final îți va aduce multe satisfacții.