Brand development

cum potențezi puterea brandului tău

Cum stârnesc admirație față de brandul meu, astfel încât afacerea mea să crească?

Brandurile pot deveni un potențiator de creștere și declanșator de transformare pozitivă a companiei. Însă, pentru a obține un brand puternic, este nevoie de o abordare proactivă a realizării acestui concept. Ideea de brand se creează în mintea oamenilor ce fac cunoștință cu compania ta și nu prin simpla desenare a unui logo.

Acele branduri câștigătoare au în comun un singur lucru: fac mereu să conteze, își fac mereu simțită prezența și oferă argumente constante pentru a fi respectate, admirate, iubite.

Aceste atitudini față de brand trebuie să argumenteze consumul și cumpărarea. Altfel, devin „apă de ploaie” (sunt drăguțe și atât).

Adevăratele branduri sunt susținute de o strategie de brand development, nu sunt lăsate la voia întâmplării.

Ele oferă experiențe contextuale, personale și inteligente, dar, mai ales, ajută compania pe o multitudine de paliere  – să aibă vânzări, să atragă clienți la un cost de promovare mic, să ofere angajaților mândria necesară pentru ca motivația lor să explodeze în productivitate.

În final, brandurile adevărate accelerează prin brand development, cererea către produsele și serviciile companiei, potențând atât activitățile de marketing cât și vânzările companiei.

Problemele pe care le rezolvăm prin brand development:

Cum pun bazele unui proces de dezvoltare a brandului meu astfel încât el să devină relevant economic pentru afacerea mea?

Cum îmi organizez serviciile și produsele astfel încât ele să câștige atenția audienței mele?

Cum ne transformăm proprii angajați și clienții loiali în ambasadori de brand, promotori ai propriei noastre companii?