Brand development
cum potențezi puterea brandului tău
Cum stârnesc admirație față de brandul meu, astfel încât afacerea mea să crească?
Brandurile pot deveni un potențiator de creștere și declanșator de transformare pozitivă a companiei. Însă, pentru a obține un brand puternic, este nevoie de o abordare proactivă a realizării acestui concept. Ideea de brand se creează în mintea oamenilor ce fac cunoștință cu compania ta și nu prin simpla desenare a unui logo.
Acele branduri câștigătoare au în comun un singur lucru: fac mereu să conteze, își fac mereu simțită prezența și oferă argumente constante pentru a fi respectate, admirate, iubite.
Aceste atitudini față de brand trebuie să argumenteze consumul și cumpărarea. Altfel, devin „apă de ploaie” (sunt drăguțe și atât).
Adevăratele branduri sunt susținute de o strategie de brand development, nu sunt lăsate la voia întâmplării.
Ele oferă experiențe contextuale, personale și inteligente, dar, mai ales, ajută compania pe o multitudine de paliere – să aibă vânzări, să atragă clienți la un cost de promovare mic, să ofere angajaților mândria necesară pentru ca motivația lor să explodeze în productivitate.